خانما آزمایش غربالگری سن بالا میگیرن یا از همه میگرن فرقی نمیکنه

۵ پاسخ

نه ربطی نداره باید بدی غربالگری و آنومالی رو چون خیلی مهمن اگه ۱۲هفتگی غربالگری نمیرفتم نمی‌فهمیدم بچم مشکل داره و اونجوری به دنیا میومد

اگه تو خانوادتون خدایی نکرده کسی هست که مشکلی چیزی داره بهتره انجام بدین اگه نبوده که خیلی مهم نیست

نه تو همه سن ها اختیاری چیزی ب اسم اجبار نیست

عربالکری ان تی و انومالی رو همه باید انجام بدن

اختیاری هس از ۳۵ به بالا اجباری

سوال های مرتبط

مامان ملینا مامان ملینا هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری