۳ پاسخ

نه دیگه. امروز اینستا دیدم دکتره میگفت با این علائم این دوهفته منتظر اومدنش باش

خوش بحالت فقط دو هفته دیگه نی نی بغلتد
انشاالله بسلامتی بدنیا بیاد گلم

بچه داره میره پایین دیگه

سوال های مرتبط

مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 ۱ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان لیا جونم مامان لیا جونم ۱ ماهگی