۶ پاسخ

ن عزیزم نگران نشو اصن داری میزایی

اگه تند تند میگیره که انقباضه

حالت تهوع هم دارم

مشکلی ک نیست فقط داری میزایی

اگر درد داری انقباظه

انقباضه

سوال های مرتبط

مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 ۱ ماهگی