سلام دوستان
تا هفته ی چند ترشح و خیس شدن عادیه؟

۱۱ پاسخ

همیشه گلم ما باردارم نباشیم ترشح داریم

تااخرش منم مثل شماددارم

من که از اول دارم هنوزم هست

تا زایمان
من روزی شلوار و شورت عوض میکنم

من همچنان دارم

ترشح بدون رنگ و خارش و بو طبیعیه عزیزم

عزیزم تااخرش تازه بیشترم میشه😂

فکر کنم کلا عادیه و هست

ازاول داشتم هنوز دارم تا اخر خواهم داشت🤣

کلا هست تا جاییکه من میدونم

تا هفته اخر😂

سوال های مرتبط

مامان لارا❤️ مامان لارا❤️ ۲ ماهگی
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری