۷ پاسخ

تبش خیلی بالاس ببرش دکتر

حتما باید ببرید دکتر

بالاس ،ببر دکتر ....

خیلی بالاس ببر دکتر بچرو

واقعا نمیدونی چی بدی سریع شیاف بزار براش

عزیزم تب ۳۹ خیلی بالاست اینجا نباید مامانا واسه خودشون دارو تجویز کنن دکتر ببرید

ایبوپروفن

سوال های مرتبط

مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانیا 🤍هاکان💙 مامان هانیا 🤍هاکان💙 ۵ ماهگی