۳ پاسخ

یه تیکه بنداز اندازه قوطی کبریت
بعد با گوشت کوب دستی له کن

من گوشتشو له له می‌کنم میدم

فعلا گوشت ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان ❣️آراد❣️ مامان ❣️آراد❣️ ۱ سالگی
مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری