زردی رو چند باشه خوبه؟

۷ پاسخ

زیر۱۰

من پسرم ۱۴بودزردیش ۴۸ساعت داخل دستگاه بود 😥😥

زیر ۱۲ اوکیه

دختر من سه روزه که بود شش بود گفتن بستری بشه بستگی‌به سن داره ولی پونزده روزه زیر ده اشکال نداره

زیر ۱۰باشه خوبه

زردی باتوجه ب سن و وزن بچه سنجیده میشه ممکنه ی عدد برت بچه شما خوب باشه برا یکی دیگه نه

زیر ده باشه مشکلی نداره من الا ۶ هه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🩵🫐 مامان ایلیا🩵🫐 ۱ ماهگی
مامان پناه جونم🩷 مامان پناه جونم🩷 ۱ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی