سلام

مامانا برای زردی چی خوبه؟؟
زردی روی چند باید باشه؟

۵ پاسخ

بچه رو خنک نگه دار اصلا پتو پیچش اینا نکن تند تند هم بهش شیر بده زردیش روند بالا رفتنش خیلی کند میشه

من بچم ۱۸ روزه همچنان زردی داره همه کار کردم شیر خشت ترنجبین عرق کاسنی اجاره دستگاه دارو حجامت پشت گوش ولی هیج کدوم فایده نداشتن دکتر گفت تا چهل پنجاه روز زردی داره منم دیکه ولش کردم

دخترترنجبین روازعطاری بگیردم کن اندازه یه قاشق غذاخوری درروزسه باربه بچه بده شیرخشت قطره روازداروخانه بگیربه بچه بده عالیه
هرچقدرمدفوع میکنه خیلی خوبه
زیره ده که باشه زردی خطرنداره

اگ خودت شیر میدی عرق کاسنی بخور روزی دوتا لیوان
ب خود نینیم هر ۳ساعت یه قاشق مربا خوری بده بخوره
ترنجبین و شیرخشتم بگیر از عطاری بهش بده
من ب دخترم اینارو میدادم

شیر فراوان
چه شیر مادر چه شیر خشک
ولی هر کاری کنی بازم زرد میشه
دستگاه اجاره کن بیار خونه...

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۸ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی ۲ ماهگی