شربت پلارژین بهتره یا کوریزان

۱۴ پاسخ

پلارژین‌ خوبه

پلارژیم واسه بچه من بهتر بوده

پلارژین

پلارژن

پلارژین بده عزیزم تو این سن

پلارژین عالیه

اگه دوماهشه قطرهههه

من قطره پلارژین استفاده کردم خداروشکر خوبه

قطره پلارژین میشه داد ولی کوریزان فکر کنم زیر یکسال نشه

میای گروه

پلارژین من برای سرفه به کوچولوم دادم

پلارژین

کوریزان دختر من حساسیت داشت
مراقی باشید

عزیزم من باتوجه به چیزی ک دکتربچم گفت میگم بهت بهم گفت ب هیچ عنوان شربت وقطر سرماخرذگی نده بهش بردم پیشش بهش قطره بینی داد ی قطره داد گفت شب موقع خواب بزیزرولباسش وبالشتش دوشب اینکار وکردم خوب خوب شد

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی