۲ پاسخ

من اونجارو اصلا دوس ندارم خیلی خفس مامانم پاهاشو عمل کرده بود اونجا

یکی از آشناهای ما اونجا سزارین کرده بود، از همه چی‌ش خیلی راضی بود، فقط میگفت خود اتاقا قدیمی و دلگیرن
پزشکش هم کلارا منظمی بود

سوال های مرتبط

مامان علی جونی مامان علی جونی هفته بیست‌وهفتم بارداری