خانوما بچه رو تو چندماهگی روروک بزارم؟؟

۵ پاسخ

۹ ماهگی ب بعد

دکترا دیگه توصیه میکنن نذاریم داخل روروئک چون روی ستون فقرات بعضی از بچه ها اثرات بدی داره

منسوخ شده نذار

میگن ۹ماهگی به بعد خوبه زودتر آسیب میزنه به ستون فقرات

من‌ که‌ میزارم‌ با‌ عروسک‌ جلوش‌ بازی‌ میکنه

سوال های مرتبط

مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان الارا🧸🧿 مامان الارا🧸🧿 ۱۰ ماهگی
مامان جانان و نیهان مامان جانان و نیهان ۸ ماهگی