خانوما سرویکستون سونو شکمی چند بود واژینال چند بود

۷ پاسخ

۲۸ شکمی
۳۳ واژینال

من 34سونو شکمی واژینال ندادم اصلا

شکمی 31
. واژینال 33

‌شکمی 29 ک سرکلاژ کردم.
هفته 19

شکمی ۲۹ واژینال ۲۱

ان تی شکمی ۳۵
انومالی واژینال ۴۶
البته از ان تی تا آنومالی رعایت هم کردم

انومالی ۴۱الان ۳۴

سوال های مرتبط

مامان نورا👧🏻🎀 مامان نورا👧🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری