سلام کسی سرکلاژ شده درد داره ؟

۴ پاسخ

سلام من سرکلاژکردم ۱۲هفته عزیزم
دردنداشت ازکمربی حس شدم بعدشم توریکاوری یه مسکن زدن دیگه اوکی بودم اومدم بخش نهارخوردم بعدش یکم راه رفتم گفتن برم سرویس بعدشم سونوگرفتن شام دادن مسکن زدن گفتن بروخونتون😂
اومدمم دردخفیف مثل پریودی داشتم تایه هفته ۱۰روزاستراحت نسبی داشتم بعدشم روال عادی زندگی فقط زیادپیاده روی نکن ورابطه ممنوع وپله ممنوع خم راست شدن زیادی ممنوع وبلندکردن سنگینی ممنوع اگه توماشینی ناجورنرن دست اندازارو
دیگه بقیش هم باخداست ان شاالله ک واسه همون اتفاقای خوب بیوفته بچه سلامتی ب دنیابیادب موقع
طول سرویکسم توانتی ۲۶بودتوواژینال ۲۹/۵
گفت زیر۳۰سرکلاژش بایدبشم

نه عزیزم درد نداره من بیهوش شدم درحد ۲۰دقیقه

سلام بیهوش میکنن ولی بعدش استراحت و کمی درد داره

بیهوش یا بیحست میکنن اصلااا درد نداره
شاید بیست دقیقه هم نشه کل عمل
منو بیهوش کردن یه کوچولو درد زیر شکنجه داشتم ولی قابل تحمل بود و همون روز بود دیگه فرداش خوب بودم
فقط باید یه هفته مطلق بیوفتی بخاطر بخیه ات

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام ❤️❤️ مامان فسقلیام ❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ♥️دلارز♥️ مامان ♥️دلارز♥️ روزهای ابتدایی تولد