۲ پاسخ

مگه طول سرویکستون چند هست؟!

اصلا درد نداره بیهوشت میکنن چیزی احساس نمیکنی من دوساعت بعد سرکلاژ یکم ناحیه زیر شکمم درد میکرد اونم زود خوب شد.بعد از اون هم پله نرو.سرویس فرنگی .رابطه نداشته باش.چیز سنگین بلند نکن.خم نشو زیاد.سرپا هم زیاد نمون انشالله بسلامتی میگذرونی

سوال های مرتبط

مامان بچه ام مامان بچه ام هفته هجدهم بارداری
مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیستم بارداری