برای تب کودک گلاب بدم بخوره؟!
تبش خیلی بالاست

۲۸ پاسخ

با گلاب پاشویی کن
استامینوفن بده هر ۴ ساعت

عزیزم شیاف بزار یا ایبوپروفن بده

شیاف ۱۲۵استامیوفن عالیه

شیاف دیکلوفناک کودکان داری بزار سریع میاره پاییت

فقط شیاف

پروفن بده عزیزم

شیاف استامینفون بده

اگه با قطره استامینوفن پایین نمیاد بالاتر رفت شیاف استامینوفن هم فایده نداره بابد قطره کیما پرین بگیرین به ازای هر سه کیلو وزنش یه سی سی بدی اینو‌دکتر بهم گفت

اگ شیاف داری بزار نداری استامینوفن بده
اونم نداری با اب نمک دست صورتش پاهاش بشور
پیاز حلقه کن تو جورابش بزار
با گلاب هم پاشویه کن

پیاز بذار زیر بغلش پاراکید بده
جوراب نم دار کن بکن پاش

پاشویه کن اول استامینیوفن بده اگه پایین نیومد بعد نسبت به وزنش بروفن
ولی حتما پاشویه کن
سیب درختی بهش بده

با اب ولرم و نمک پاشویه کن چهار ساعت یبار شیاف

قطره استامینوفن بده

گل بنفشه اگه دم کنی بدی بخوره
آب رو آتیشه

آره گلاب بده پاشویه با گلاب و مالیدن روغن زیتون به دست و پاهاش

عرق کاسنی با اب ولرم قاطی کن پاشویه کن خیلی خوبه

نه بزن ب بدنش

با اب قاطی کن بده بخوره
کف پاش روغن زیتون بمال خونه رو خنک کن تا میتونی مایعات بده بخوره

باگلاب پاشویه کن گلاب بزن زیربغلش زودی میادپایین

دلیل تبش چیه؟دکتر بردی؟

نه پاشویه میکنن با گلاب عزیزم

پیاز رنده کن بزار تو جورابش
شیاف

نه نده شیاف بزار
گلاب یکم بریز رو دستمال کاغذی بزار رو پیشونیش

شیاف بزن
با گلاب پاشویه کن
پیاز بزار کف پاش

باابلیمو و اب و نمک پاشویش کن

پیاز بزار کف پاهاش با گلاب پاشویی کن پارکید فراموش نشه هر 4ساعت

پیاز بزار کف پاش

نه با گلاب پاشویه‌ش کن
بادرنجبویه هم خوبه پاشویه کنی

سوال های مرتبط

مامان آدریانا و آراد مامان آدریانا و آراد هفته شانزدهم بارداری
مامان کارن وتو دلی مامان کارن وتو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهزادم🫅🏼 مامان شاهزادم🫅🏼 ۱ سالگی