خانوما چه ژل خوبه برا لثه دخترم بگیرم

۲ پاسخ

بی بی دنت

ژل باریج من زدم خیلی تاثیری نداشت
شربت دیفن هیدرامین ساده بگیر بزن اون آرومش میکنه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی