خانوما ژل باریچ خوبه برا لثه نوزاد یا گامومکس خوبع

۶ پاسخ

من بیبی دنت میزارم یخچال میزنم عالیه

باریج میزدم

منم باریچ دارم

من باریج گرفتم خوب بود

من باریچ میزنم یکم تسکین میده اون یکی رو نمیدونم

هیچکدوم
هیچی نزن

سوال های مرتبط

مامان قلبم💙 مامان قلبم💙 ۱۶ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی