خانوما تو هفته من وزن بچه ۲۱۰ گرمه خوبه😂۱۷ هفته ۱ روزم

۸ پاسخ

مال من ۱۷ هفته و ۳ روز ۱۷۵ بود

من، 17هفته ودو روز رفتم انومالی 220گرم

من ۱۷ هفته ۵ روز 205 گرم بود

اره نرماله

متولد چه سالی هستی عزیزم

انومالی رفتی عزیزم؟

ماشاالله 🧿
عالیه😍

واسه من ۱۷هفته ۱۷۵گرم بود خوبه واسه تو

سوال های مرتبط

مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه اولی مامان جوجه اولی ۲ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌وپنجم بارداری