چرا بخیه های طبیعی هرچی بگذره بدتر میشن

۶ پاسخ

نه ، واسه من خیلی بهتر شده یه دونش مونده کلا

دقیقا منم دوماه درگیره بودم راه میرفتم گریه میکردم پاهام همش باز بود نمی‌تونستم بشینم عفونت کرد ازاونور بچم کولیک شدید داشت خیلی بد بود خیلی لعنت ب طبیعی دردش عین همون سزارین تازه سزارین دیگ درد زایدن نداری

از چه نظر میگی منم طبیعی قراره بیارم

روز اول درد نداره بعدش شروع میشه

من الان ۲۴ روز گذشته اما هنوز دست میزنم میسوزه🙁🙁

از چه نظر یعنی؟🥲

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی