۵ پاسخ

برای من خوب شده ولی اگر یجا بد بشینم بخوام پاشم یهو میسوزه همچنان

اگه سزارین هستی که باید بهت بگم من هنوزم بخیه هام گاهی میسوزه😂

برو دکتر شاید پوستت بسته شده بخیه داخله نمیشه جذب شه گیرمیکنه تو پوست
من رفتم پماد داد هی داره درمیاد

خیلیا اینجا نوشتن تا ۴۰ روز درد داشتن تو پهلو به پهلو شدن و نشست و برخواست

ممکنه تا یک ماه هم طول بکشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان محمدرضا جان مامان محمدرضا جان ۵ ماهگی