برای من خوب شده ولی اگر یجا بد بشینم بخوام پاشم یهو میسوزه همچنان
اگه سزارین هستی که باید بهت بگم من هنوزم بخیه هام گاهی میسوزه😂
برو دکتر شاید پوستت بسته شده بخیه داخله نمیشه جذب شه گیرمیکنه تو پوست
من رفتم پماد داد هی داره درمیاد
خیلیا اینجا نوشتن تا ۴۰ روز درد داشتن تو پهلو به پهلو شدن و نشست و برخواست
ممکنه تا یک ماه هم طول بکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.