۷ پاسخ

مثل بچه ی من لجباز من انقد شیرین خوردم ت سونو رو کمر میخابید همین ک دستگاه رو میزاشت سریع برمیگشت رو شکم

معمولا دکتر میگه برو یه چی شیرین بخور رو راه برو تا حرکت کنه مال منم تنبل همش خوابه توی سنو ها

جدی یعنی تو سونو نشون نداد

من ۱۹ هفته فهمیدم قبل اون نشون نمیداد😂

عجب وروجکیه😂😂

اخی چه حرکت سختی کرده😂😂 بچه ژیمناستیک کاره😍😍😀

😂😂🥰🥰😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان طنین مامان طنین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلا جانم مامان دلا جانم روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر مامان سپهر هفته بیست‌وششم بارداری