۶ پاسخ

عزیزم وزن بچه رو با بچه بقیه مقایسه نکن من سونو میرم میگن کم وزن بچه خود دکترم میگه خوبه

اگر طبیعی باشی سه کیلو و شاید بیشتر میشه
خوبه دیگه

ن خوبه.

نه عزيزم خوبه نرماله

نه عزیزم خوبه

خوبه که

سوال های مرتبط

مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان سان شاین💕🍓 مامان سان شاین💕🍓 هفته چهلم بارداری
مامان راشن و روشا مامان راشن و روشا روزهای ابتدایی تولد