۴ پاسخ

کوریزان عالیه برا گلودرد سرفه . برا سرفه زیاد پلارژین

فقط،پلارژین
هر ۸ ساعت ۲ونیم سیسی بده
مااهه

پلارئژن

پلاژین خیلی خوبه ولی برای بعضی از انواع سرماخوردگی خوب نیست و تشدیدش می‌کنه
از پزشک سوال کنید حتماً

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی