سلام خانما ازکی مجازه تو غذای روغن وکره اینا بزنیم؟

۲ پاسخ

از همون شیش ماهگی جفتش مجازه گلم فقط روغن اگ ترجیحا زیتون باشه بهتره.بعد یکسال دیگ همه چی مجازه

از وقتی غذای کمکی رو شروع می‌کنی تو غذاهاش کره یا روغن زیتون بریز ک یبوست نگیره عزیزم در طول روز آب جوشیده سرد شده هم بهش بده

سوال های مرتبط

مامان مرصاد👼 مامان مرصاد👼 ۱ سالگی
مامان مرصاد👼 مامان مرصاد👼 ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان elay مامان elay ۱ سالگی
مامان عیدی خدا مامان عیدی خدا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی