۵ پاسخ

سقط کردی؟

منم مبخوام سقط کنم هرکاری میکنم نمیوفته دگتر گفتی روزی دوبار قرص و سوراخ کنم بزارم واژن یکیش هم یوراخ کنم بزارم زیر زبونم

دهانه رحم رو باز میکنه

ماه اخر، برای زایمان طبیعی هست

ماه آخر بارداری میدن

سوال های مرتبط