سلام
طبیعیه که رفتم تو ماه دهم؟

۸ پاسخ

آره عزیزم من 9 ماه و سه روز شد زایمان کردم

بله من. 41هفته زایمان کردم

منم امروز38هفته كم كم ميرم تو ماه دهم😅

اره😂من زایمان اولم ۴۱ هفته بودم

منم رفتم ماه دهم سز شدم

اره دوستم ۴۲ هفته زایمان کرد

بلی😂

بلی🤧

سوال های مرتبط

مامان اهورا و روشنا مامان اهورا و روشنا ۷ ماهگی
مامان ریهام مامان ریهام ۱۱ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان آیهان 💙🤱🏻 مامان آیهان 💙🤱🏻 ۱۳ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی