بسلامتی من رفتم توی ماه دهم😐

تصویر
۱۲ پاسخ

به مبارکی😂😂😂

چرانمیری معاینه تحریکی؟؟؟
من جاتو دارم عصبی میشم از لج کردن دخملت😂😂

خداقوت😂

عزیزم واقعا سخته من الان انقدر سنگین شدم شما چه میکنی

به سلامتیی😂
نینی وزنش چقدره

خودمم رفتم تو ماه 10 هرکی میبینم میگه دیگ تا الا نیوردیش بزار یساله بیارش 😂

تبریک😂

تنها نیستی 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

تصویر

به سلامتی عزیزم

بسلامتی
من ۶روز مونده

😂😂حالا دوس داری یا ن

بسلامتی😂

سوال های مرتبط

مامان ریهام مامان ریهام ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی
مامان اهورا و روشنا مامان اهورا و روشنا ۷ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۷ ماهگی