منم بسلامتی وارد ماه دهم شدم😀😀

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم بسلامت زایمان کنی

من که چند روزه رفتم تو ۱۰ماه و این بچه خیال اومدن نداره هی اطرافیان زنگ میزنن دردی چیزی نداری😂😂

ماشالله دعا کن این ماه ۸ هم برما بگذره

خوش اومدی😂✨

الاهی. ایشالا این چند روز هم به سلامت زایمان کنی عزیزم

هنوز زایمان نکردی درد چیزی نداری

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی
مامان ☆☆فسقلی ☆☆ مامان ☆☆فسقلی ☆☆ ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان آقا نیکان💜 مامان آقا نیکان💜 ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل جونم مامان ابوالفضل جونم ۵ ماهگی
مامان بچه ها مامان بچه ها ۷ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد