۱۶ پاسخ

منم ۳۹هفته و۲روز بودم یک ساعت پیاده رویی کردم بعدش لباس زیرم یکم خونی شده بود دیگه تا شب خوب بودم ساعتای ۱به بعد دردام شروع شد و روز بعدش سزارین شدم و به دنیا اومد کوچولوم😍

منم خسته شدم دیگ دلم میخواد بیادددد ولی نمیادددد

زایمان طبیعی هستی عزیزم؟ دکتر بمن گفت طبیعی تا هفته۴۱ راه داره

جارو برقی کن خیاطی کن یه روز کلا خیلی کار کن
دردت شروع میشه
البته از قبلش چیز میزاتو اماده کن

عه شما دقیقاً هم روز و هم هفته من هستید 🥰

عزیزم منم ۶ اردیبهشت تاریخ زایمان هست اما درد ندارم خسته شدم

😂😂😂😂

منم ۴۰ هفته و دو روز بدون درد بستری شدم آخر

وای منم مثل شمام گهواره زده تاریخ تقریبی زایمانمو ۹ اردیبهشت اما هنوز خبری نیست😉چکار کنیم؟؟

به جمع ما خوش اومدی😅

وای خدا دیگ تااین لحظه حداقل صبر نکنن بچه ها😫😫

😁

والامثل اینکه نمیخوان بیان
من ک کلاافسرده وکلافه شدم

😂😂🤣

برا من فردا میاد🥴😍😁😁

طبیعی هستی

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ☆☆فسقلی ☆☆ مامان ☆☆فسقلی ☆☆ ۶ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان آقا نیکان💜 مامان آقا نیکان💜 ۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل جونم مامان ابوالفضل جونم ۵ ماهگی
مامان بچه ها مامان بچه ها ۷ ماهگی