۵ پاسخ

الاهی ان شاالله میزای صبورباش فاطمه تا گهواره بزاد بعدش تومیزایی😂😂😂

باز از من برعکسه ،بابام میگه چرا این جوجه نمیخواد بدنیا بیاد

حالا من تو۳۸ هفته بودم مامانم میگف تو الان ۸ ماهته؟😂

نه بابا ماه دهم از ۴۰ هفته ب بعده هنوز خواهر حالا ان شاءالله کم‌کم درد زایمان بگیری بسلامتی زایمان کنی راحت شی

چند هفته ای گلم

سوال های مرتبط

مامان ریهام مامان ریهام ۱۱ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اصغروتو دلی مامان علی اصغروتو دلی ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ ماهگی