۶ پاسخ

شما که خوبی،من رسیده بودم به وقت اضافه😂

من که گرخیدم
نمیخوام بزام😑🫣😭🥲😂

دکتر من اینجوری بود ک از ۳۷هفته ب بعد ک ی روز در میون میرفتم زایشگاه میدیمش میگفت تو چرا نمیزایی آخرین بار ک دیدم گفت دیر کردی نکنه گوشت شتر خوردی😅۴۰هفته اومد نی نی

ماماهمراه گرفتی؟

دیگه دکترت هم خسته شده ام چشم انتظاری 🤣🤣🤣

درد زایمان کی شروع میشه منم هم هفته توام ولی دردی ندارم

سوال های مرتبط