چرا دردا زایمان شرو.نمیشن😫همه اینجا زایمان کردن

۱۳ پاسخ

جمع جمع ۳۹ هفته هاست 🤣🤣🤣

منم هستم تنها نیستی😭😭😭

زایمان کردید؟
منم۳۹ هفته هستم و درد ندارم
سر بچه اولم هم ۴۰ رو هم پر کردم،ختم بارداری برام زدن

😩😩😩😩😭😭

منم هستم😑😑

منی که 39هم داره پر میشه🤣

من حس میکنم دردام داره شرو میشه

میدونم خیلی دیگه خسته کننده شده ولی من دعامیکنم به هفته ی شمابرسم.چون سابقه زایمان زودرس دارم

منم هنوز نزاییدم عزیزم 🤣

برو سزارین شو

منم نزاییدم هنوز😂

ن خواهر من هستم

همه؟؟؟😄
آیا من برات جوکم عزیزم🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان جانان و نوران مامان جانان و نوران ۱ ماهگی
مامان مامان وروجکا مامان مامان وروجکا ۱۴ ماهگی