چرا زده ماه دهم خانومااا

تصویر
۴ پاسخ

منم امشب وارد ماه دهم میشم... کاش ماهم زایمان میکردیم😣

منم دهمم

تصویر

چون بارداری ۹ ماه و ۱۰ روزه

طبیعی زایمان میکنی🥲🥲😭

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ ماهگی
مامان سید محمد مهراد مامان سید محمد مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اصغروتو دلی مامان علی اصغروتو دلی ۱۰ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد