۸ پاسخ

انشالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم😍

من خسته شدم هرکاری میکنم دردام شروع نمیشه

😕برا من دیگ زده ۴۰هفته. کوووووو کجاس.

چون یک هفته زودتر میزنه

تاناکجاآبادم فشارمیاره

یه کم ورزش کن بشین پاشو کن تو اینترنت ورزش های زایمان بزن امتحان کن صدرصد کوچولو میجُنبه و کیسه آب پاره میشه و دردت شروع میشه

باسونو ان تی حساب میشه

به دردت دچارم

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان سید محمد مهراد مامان سید محمد مهراد روزهای ابتدایی تولد