چرا گهواره من زده ماه دهم

۶ پاسخ

چون ماه دهم هستی دیگه پس چی بزنه 😅

قبل حاملگی فکر میکردم ادمیزاد ۹ ماهه حامله میشه ولی الان فهمیدم حاملگی ۱۰ ماهه س در واقع

من 38هفته هستم اما گهواره برای من زده 39هفته

مال منم زده🤣🤣

خداکنه بچه منم ۴۰هفته کامل ب دنیابیاد

خوب از 38بعد میشه ماه دهم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان سید محمد مهراد مامان سید محمد مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اصغروتو دلی مامان علی اصغروتو دلی ۱۰ ماهگی