جدیدا اینطوری شدن همه اینجورن
من ک دو روز دیرترم زاییدم
عزیزم اگه می خواستی سزارین کنی از هفته 35اینا درد داشتی چون طبیعی هستی درد نداری
باهمیم منمهیچچچچچ علائمی ندارم😂😂😂😂منم ۲۰خردادم
من دقیق روز زایمان دردم گرفت و زایمان کردم
قبلش هیچ علائمی نداشتم
منم فردا وارد ۳۹ هفته میشم و هیچ درد و انقباضی ندارم
بایه ماماهمراه هماهنگ کنید بهتون ورزش بده زودتر دردتون بگیره
منم هیچ دردی نداشتم ۳۸ هفته ۵ روز دکتر زنگ زد رفتم با امپول فشار زایمان کردم
دقیقا مثل من 😫😫😫
نه دردی نه چیزی
نگران نباش هر زمانی تو این هفته ممکنه تو بغلت باشه 😂
من که اصلا شبا خواب ندارم کمرم پهلوم واژنم دارم میترکم شکمم اومده پایین لگنم درد میکنه ولی خبری زایمان نیست
نمیدونم چرا ولی برا منم خبری نیست 🫠😂
من حس میکنم شکمم اومده پایین
من فکر میکردم کلا تا ماه نهم هست الان دیدم ماه دهم😂
پله برووو همش پله و پیادهروی و رابطه
و شیاف گل مغربی بزار
اقا منم ندارمممم😑😑😑چرا واقعااااا
شما هم مثل من هیچ علائم انقباض و سفت شدن شکم ندارید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.