شروع ماه دهم 😐😂
چرا درد ندارم اخههههه 🥲

تصویر
۱۷ پاسخ

جدیدا اینطوری شدن همه اینجورن

من ک دو روز دیرترم زاییدم

عزیزم اگه می خواستی سزارین کنی از هفته 35اینا درد داشتی چون طبیعی هستی درد نداری

باهمیم منم‌هیچچچچچ علائمی ندارم😂😂😂😂منم ۲۰خردادم

من دقیق روز زایمان دردم گرفت و زایمان کردم
قبلش هیچ علائمی نداشتم

منم فردا وارد ۳۹ هفته میشم و هیچ درد و انقباضی ندارم

بایه ماماهمراه هماهنگ کنید بهتون ورزش بده زودتر دردتون بگیره

منم هیچ دردی نداشتم ۳۸ هفته ۵ روز دکتر زنگ زد رفتم با امپول فشار زایمان کردم

دقیقا مثل من 😫😫😫
نه دردی نه چیزی

نگران نباش هر زمانی تو این هفته ممکنه تو بغلت باشه 😂

من که اصلا شبا خواب ندارم کمرم پهلوم واژنم دارم می‌ترکم شکمم اومده پایین لگنم درد می‌کنه ولی خبری زایمان نیست

نمی‌دونم چرا ولی برا منم خبری نیست 🫠😂

من حس میکنم شکمم اومده پایین

من فکر میکردم کلا تا ماه نهم هست الان دیدم ماه دهم😂

پله برووو همش پله و پیاده‌روی و رابطه
و شیاف گل مغربی بزار

اقا منم ندارمممم😑😑😑چرا واقعااااا

شما هم مثل من هیچ علائم انقباض و سفت شدن شکم ندارید؟

سوال های مرتبط

مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان amir mohammad مامان amir mohammad ۸ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان پاستیل مامان پاستیل ۱ ماهگی
مامان دلژین مامان دلژین ۱۴ ماهگی
مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی
مامان علی اصغروتو دلی مامان علی اصغروتو دلی ۱۰ ماهگی
مامان ریهام مامان ریهام ۱۱ ماهگی