و شروع ماه دهم 😐🖐️😂

تصویر
۹ پاسخ

خدارو شکر کم مونده به وقتت انشلا نینیتو سالم بغل کنی برای ما هم دعا کن این روزارو سپری کنیم

چرا نمیزایییی😂😂😂😂😂

من ۶ روزه شروعش کردم اما از اومدنش خبری نیس ک نیس😂

من ۲ روز مونده ک ۴۰ هفته تموم کنم .ان شاالله خدابخیر کن ب آه همومون

کی من میرسم به اونموقع🥺

من ۸ روز دیگه میرم تو ۱۰ ماه

ایشالاه چندروزه زایمان میکنی منم همینطور میترسم تاپیک تورو بزنم😂😂😂دیگه من خودمو جردادم والا خبری نی

به سلامت عزیزم
من زایمانمو زدن ۳۰ مهر تو سونوگرافی ولی من سزارینی هستم زایمانه سوممه الان هفته ۳۸ هستم
۳۷ هفته و۳ روز

بزا دیگ😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان پاستیل مامان پاستیل ۱ ماهگی
مامان دلژین مامان دلژین ۱۴ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر❤️هانا❤️ مامان رادمهر❤️هانا❤️ روزهای ابتدایی تولد