شروع ماه دهم😂😩😩😩

۷ پاسخ

شماها ک ۳۹ هفته اید
من بجای شما خسته شدم
موقع نامه دادن برای سزارین التماس دکتر میکنم ک همون روز ۳۸ هفته بهم نامه بد
زایمان کنم راحت بشم سرویس شدم تو بارداری

😄😄😄😄بسلامتی فارغ شی حدیث جان

نه اینا دلشون نمیخاد بیان 😂😂😭

باهمیم🥹😂

منم‌امروز وارد ماه دهم شدم

😂😂😂😂👍خوب بود

ماشاءالله بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان amir mohammad مامان amir mohammad ۸ ماهگی
مامان پاستیل مامان پاستیل ۱ ماهگی
مامان دلژین مامان دلژین ۱۴ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر❤️هانا❤️ مامان رادمهر❤️هانا❤️ روزهای ابتدایی تولد