چرا من ماه درد ندارم🥲😭

۴ پاسخ

من از 8 ماهگی درد وانقباظات دارم

من دیشب تا صب فک میکردم دیگ دارم زایمان میکنم ایقد دردای عجیب غریب داشتم

من ازالان دارم😐😂😂

منم فعلا درد ندارم انگار ن انگار🥴

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد