چرا من ماه درد ندارم🥲

۷ پاسخ

منم نداشتم

من‌ سر دخترم داشتم‌خیلی خیلی بد بود

وا دلت درد میخاد؟بعدم الان ک نیس ماه درد صبر کنی ب اندازه کافی درد میکشی😹

منم ندارم

خوبه ک داشته باشیی😐
من سر دخترم داشتم خیلی بده

چیز خوبی نیستا 🥴🥴🥴
باید درد بکشی وتحمل کنی تا وقتش برسه

یعنی چی؟

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد