چرا ماه دهم مینویسه

تصویر
۴ پاسخ

سلام خوبی تو هنوز زایمان نکردی

چون ۳۸ هفته و ۳ روز یا ۴روز پایان ماه نهمه بعدش وارد ماه ۱۰ میشی

۳۸هفته پایان ۹ماهگی هستش

دیگ ۹ماهت تموم شده خوب ده روزش ک میشع چهل هفته روداری پرمیکنی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد