سلام میگم چند روز بعد از تاخیر پریودی باید بیبی بزنم؟

۳ پاسخ

یه هفته بعد بزنی دیگ مطمعن تره

۲ روز که عقب انداختی ازمایش بده

من روز سوم زدم

سوال های مرتبط

مامان سامیار ♥️ مامان سامیار ♥️ قصد بارداری
مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته یازدهم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هشتم بارداری