شیرکاکائو میدید ب بچه هاتون؟
ایا مضره؟

۶ پاسخ

م میدم همیشه

نمیدم و نخواهم داد
من شیرپاشتوریزم نمیدم فقط شیرخشک

ن نمیدم

ن اصلا ندادم
و نمیدمم فعلا

کمی میدم اونم گاهی

تاالان ندادم میگن کاکائوضررداره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱ سالگی
مامان آرتین 🫀 مامان آرتین 🫀 ۱۶ ماهگی