برا پسرم شیشه شیر دکتر براون ۴ قطره خریدم خوبه؟

۴ پاسخ

عزیز شما شیشه شیرتون دکتر براونه با سری شماره ۴ و شیر خشک ای آر؟بعد شیر ازش راحت میاد؟شُره نمیکنه؟

من هنوز ٢ قطره ميدم

رفلاکس تا یک سالگی میمونه بعضی وقتا اشکال نداره خوب میشه

برای کولیک هستش
مگه خوب نشده کولیک و رفلاکس پسرت

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان کاکولی مامان کاکولی ۱۰ ماهگی
مامان Avina💕🎀 مامان Avina💕🎀 ۱۴ ماهگی