۲ پاسخ

من نخریدم ولی تو کاریزما و بی بی تو هست و کیفیتش هم فک کنم خوب باشه

من ازبی بی ۲ گرفتم زمستون خوبه راضیم

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان کاکولی مامان کاکولی ۱۰ ماهگی
مامان Avina💕🎀 مامان Avina💕🎀 ۱۴ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی