خانما نان HA 1 خوبه یا ببلاک HA 1؟؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

نان معمولی که صورت و بدنش میریخت بیرون،البته شیر ha خوشمزه نیست روزا اول کمتر میخورد تا عادت کرد و اینکه باد شکمش و مدفوعشم به شدت بد بوعه

اولین شیرخشک ک میخای شروع کنی ؟یا قبلا چیز دیگه میدادی

بی شک نان بهتره
من دخترم قشنگ وزن گرفته

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۱۲ ماهگی
مامان آراز وفراز مامان آراز وفراز ۱۰ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی