دوستان ناف شماهم از داخل میسوزه؟

۲ پاسخ

آخ آخ من ۲هفته با این ناف مردم ینی،همش می‌سوخت درد میکرد انگار. میخواست پاره شه،دیگه خود بخود خوب شد از ۳۰دیگه بهتر شداونبخاطر بزرگ شدن رحم و فشار

اره نفس عمیق میکشم میسوزه

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان ماه صنم و آیماه مامان ماه صنم و آیماه روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی