کیا تو غربالگری جنسیت و گفت دکتر و همون بود😉؟؟؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

من انتی دختر گف انومالی هم دختر دکتری ک رفتم تشخیصش خوب بود.

برای منم تو هفته دوازده گفت پسره همون پسره

سلام همشهری.. واسه من ان تی هرچی گفت همون بود

من گفتن دختر ان تی حالا برم انومالی

من تو ۱۱ هفته گفتن دختر و الان دختر دارم

سوال های مرتبط

مامان امید من مامان امید من هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری