۶ پاسخ

ببخشید خانم شماها مولتی و اهن ایرانی یا خارجی میدین

از ۶ ماهگی به بعد دیگه آد نمیدن. بجاش آهن و مولتی ویتامین میدن

از شش ماهگی به بعد مولتی و اهن

تا شش ماهگی

تا ۶ماهگی بعدش مولتی باید بدی

من بهش نمیدم دکتر از۶ماهگی به بعد گفت مولتی بده

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱ سالگی