۸ پاسخ

خوبه عزیزم فقط صدکو کجا میزنه؟؟

از من 31 هفته 1697بود صدک 4

من امروز رفتم طبق انتی 33هفتم
ولی سونوی امروزپ زده 31هفته و 2روز
وزنش 1700بود نمیدونم چیکارکنم بالا بشه

خوبه بله

عالیه گلم

اره عزیزم خوبه👌🏻😐

اره خوبه، من ۳۲ هفته و ۴ روز ۱۹۱۱ بود

خیلیم خوبه😍🧿

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۱ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد